3. CAPRICORN

Zodie feminina de pamanat, guvernata de planeta Saturn.
DAR, capricornul meu este masculin, de apa, de noapte si zi, pe strada Saturn, este personalitatea care-mi face viata frumoasa, ma protejeaza si ma inspira.
Culoarea zodiei este negru indigo, pe care l-am folosit prin margele de nisip, reprezentand noaptea. 
Planeta dragostei este Luna, obtinuta din margele japoneze myiuki, cristal de stanca si o gura din turcoaz in forma de inima rosie .
Cele trei elemente din metal le-am asociat cu plumbul, metal caracterisitic zodiei.
Ca pietre am mai folosit agata indiana, agate de crab, jasp si jasper picasso, banuti din sidef, s-avem si marea aproape !
Am vrut sa redau cornul Capricornului prin decupaj in material,(textura din fetru-pasla) si margele tubulare albe pentru sustinere.
Legatura cu alte planete o vad prin oameni care au aceleasi calitati : seriozitate, muncitori, perseverenti, rabdatori, buni in general.
OM, Capricorn fara defecte ? Nu e ! Sa amintim macar de pesimis, si incapatanare.
Si in loc de incheiere, daca verbul Capricornului este "a folosi", va doresc sa "folositi" colierul cu dragoste,  pasiune si mandria de a fi remarcata !
Produs lucrat integral manual/creatie proprie/unicat.