2. Ved'ava - PESTI

Pesti, zodie feminina de apa , guvernata de planeta Neptun. Documentandu-ma pentru aceasta tema am avut ocazia sa imi pun in fata toate calitatile si defectele care ma caracterizeaza pe mine ca nativ in aceasta zodie. 
Se spune ca Pesti sunt o fire schimbatoare. cu modificari de dispozitie de la un moment la altul, si sa fiu sincera; cred ca asta e unul din marile mele defecte..trecerea de la extaz la agonie , acum vrea- acum nu vreau, nu imi pasa-apoi imi pasa mai mult decat orice , acum iau foc si apoi nici nu iti dai seama cand am trecut intr-o stare "zen".
Visatoare..Daaaa!!Cat cuprinde.Timida ..hmm depinde de situatie(uneori m-as ascunde si sub un firicel de nisp :)) ) . Imi place toamna, imi place ploaia ,apa, pisicile, imi place tot ce tine de artizanat ( ador picturile), imi place violetul dar mai ales verdele ♥, iubesc un Scorpion si sunt Universul pentru un Geaman.


Vestimentar , Pestilor le plac hainele din alte secole...Eiii bine...daca s-ar putea m-as incorseta si as imbraca o rochie victoriana si as iesi pe strada ca o "adevarata lady". Multe hainute pentru mine sunt o cheie catre un cufar cu amintiri..am un dulap plin cu tot felul pe care nu le port, nu le dau si in nici un caz nu le arunc !E ca si cum mi-as arunca sufletul..nu nu pot..


Talismanul norocos al celor nascuti in aceasta zodie este Ametistul; printre beneficiile pe care le aduce acesta purtatorului se numara faptul ca ajuta la renuntarea la vici..coincidenta sau nu la scurta perioada dupa ce am achizitionat o bucata frumoasa de ametist am renuntat la tigari (acum nici macar nu stiu ce a fost in capul meu de m-am apucat :)) ) , e drept ca tot pe atunci am aflat ca urma sa vina un bebe in viata mea (motiv in plus)..cumva mi-a fost usor sa renunt si tare ma bucur.
O alta piatra benefica si specifica zodiei este Coralul , care reduce sentimentul de frustrare, nervozitarea , depresia , lenea, ganduri negre, pasivitatea ..toate acestea numarandu-se printre defectele Pestilor.



Setul creat reprezinta parte a lumii mele imaginare, supranaturale , locul unde se nasc si mor (uneori)ideile mele, unde sunt ascunse secretele mele, taramul real doar pentru mine ..locul de unde doar eu am cheia.

Mottoul zodiei : "Ma eliberez de orice forma de limitare, dezvoltand o incredere nelimitata in mine si in potentialul meu intuitiv, inspirat si creator." Superb!

NOTA* :Ved'Ava -vezi wiki :)
youtube: Nightwish - Turn Loose The Mermaids


***Materiale folosite si dimensiuni piese:***


Setul este format dintr-un colier si o pereche de cercei catusa/armura, cu inspiratie fantasy si creaturile marii. Pentru realizarea pieselor am folosit : pietre specifice zodie Pesti :ametist , coral alb, sidef; scoici/melcisori, sarma argintata tratata antioxidare, , lant din sale realizate manual , margele cat's eye, pudra metalica, lac , o margea naturala (pe pandantiv) care nu stiu exact de este, inchizatoare cu surub.

Lungime colier : 44 cm

Lugime pandantiv : 6 cm

Lungime Cercei :12 cm